POSTUPAK DEBLOKADE PIN-a LIČNE KARTE
RB | Obrazac zahteva za deblokadom PIN-a i postupak deblokade PIN-a | Word | |
1. | Zahtev za deblokadom PIN-a lične karte- Obrazac 2. | ||
2. | Postupak deblokade PIN-a lične karte |
PIN je tajni aktivacioni podatak koji se korisniku uručuje u zaštićenoj koverti prilikom uručenja lične karte sa čipom. Korisnik prvi put unosi svoj PIN u procesu izdavanja kvalifikovanog elektronskog sertifikata (u daljem tekstu „sertifikata“), a nakon toga taj PIN unosi prilikom korišćenja sertifikata. Ukoliko korisnik pri korišćenju sertifikata tri puta unese pogrešan PIN dolazi do blokade PIN-a.
Postupak deblokade
Preduslov za deblokadu PIN-a lične karte je da je lična karta važeća i da korisnik lično podnese zahtev za deblokadom. Obrazac zahteva za deblokadom PIN-a lične karte dobija se od službenika registracionog tela ili se preuzima ovde.
1. Korisnik predaje službeniku registracionog tela (u daljem tekstu "službenik) popunjen i svojeručno potpisan Zahtev za deblokadom PIN-a lične karte- Obrazac 2. (u daljem tekstu „Zahtev“). U Zahtevu se korisnik opredeljuje da zadrži postojeći PIN ili da ga promeni.
2. Službenik svojim potpisom na Zahtevu potvrđuje da je primio Zahtev i započinje proces deblokade PIN-a lične karte.
3. U slučaju da je korisnik izabrao opciju deblokada sa promenom PIN-a ima pravo da u procesu deblokade sam odredi i u predviđeno polje unese svoj novi PIN.
4. Nakon uspešno završenog procesa deblkade PIN-a službenik ličnu kartu predaje korisniku, a zahtev za deblokadom odlaže na čuvanje.